Teleperformance Česká republika je obchodní značka společnosti Lion Teleservices CZ, a. s. pro služby kontaktního centra, zajišťující pro své klienty získávání a poskytování informací za pomocí veškerých dostupných komunikačních kanálů a moderního technického vybavení.

Společnost Lion Teleservices CZ, a. s. je jedním z předních poskytovatelů služeb kontaktních center, CRM a internetových služeb v České i Slovenské republice. V současné době provozujeme tři kontaktní centra v České republice (v Pardubicích, v Hradci Králové a v Hodoníně) a jedno kontaktní centrum na Slovensku v Žilině. Celková kapacita v obou zemích je 450 operátorských pracovišť.

Na trhu v České republice působíme od roku 1997 a od roku 2004 jsme součástí skupiny Teleperformance, největšího poskytovatele služeb kontaktních center v Evropě a zároveň největšího na světě. Naše služby pokrývají kompletní proces tvorby a udržování osobních vazeb mezi Vaší značkou a Vašimi zákazníky. Ziskovost a návratnost investic jsou základními myšlenkami každé aktivity. Vždy respektujeme tento přístup a nabízíme Vám kompletní program prodejních a podpůrných nástrojů při veškerých kontaktech s Vašimi zákazníky.


Multimédia

Podívejte se, jak to u nás vypadá a co děláme. Fotogalerie a videa z našich poboček, aktivit a akcí.

Historie

Historie a přehled vývoje naší společnosti společně s mezinárodní společností Teleperformance.

Teleperformance ve světě

Světová působnost a roky zkušeností jsou naší výhodou. Podívejte se, jak rozsáhlé je působení Teleperformance.

Management

Vedení společnosti pro Českou republiku i představení světových lídrů skupiny Teleperformance.

Mise a hodnoty společnosti

Hodnoty a mise jsou to, čím se u nás řídíme a co specifikuje naši práci a přístup ke klientům.

Charita a životní prostředí

Společenská odpovědnost je dalším podstatným zájmem naší společnosti. Aktivně podporujeme životní prostředí i charitu.