Nabízíme široké portfolio služeb v oboru kontaktních center - zákaznické péče, technické podpory, procesů back office nebo poradenství. Komplexní procesy nastavujeme na míru dle potřeb klienta a přizpůsobujeme je aktuálním trendům a požadavkům.

Naše služby pokrývají kompletní proces tvorby a udržování osobních vazeb mezi Vaší značkou a Vašimi zákazníky. Ziskovost a návratnost investic jsou základními myšlenkami každé aktivity. Vždy respektujeme tento přístup a nabízíme Vám kompletní program prodejních a podpůrných nástrojů při veškerých kontaktech s Vašimi zákazníky.

Využíváme nejnovější technická řešení a zabezpečení. Požadavky na flexibilitu, rychlost a odbornou znalost jsou v dnešní době stále vyšší. Vzájemná propojitelnost různých systémů včetně jejich správy je naší prioritou pro poskytování služeb s vysokou přidanou hodnotou.

V České republice nabízíme naše služby již od roku 1997 a od roku 2004 jsme součástí nadnárodní skupiny Teleperformance, největšího poskytovatele služeb kontaktních center na světě s více než 35 lety zkušeností na trhu.


Customer service / care

Kompletní zákaznická péče, podpora prodeje, zákaznické linky, věrnostní programy, uvítací hovory a další.

Business process outsourcing

Procesy back office, správa a aktualizace databází, vkládání dat, hromadná a individuální rozesílka a další.

Multichannel

Internetové služby a řešení, mobilní a sms marketing, emailing & direct emailing, web chat, sociální sítě a další.

Satisfaction surveys & market research

Průzkum zákaznické spokojenosti, průzkum trhu, mystery calls, mystery emailing, mystery shopping a další.

Customer acquisition

Lead generation, akvizice, B2B, B2C a další.

Debt collection

Early collection, soft collection, all collection processes a další.

Consulting & training

Trénink měkkých dovedností, nastavení všech tréninkových procesů, trénink trenéra, konzultace efektivnosti, poradenství při zakládání interního call centra a další.